środa, 19 września 2012

Podróże małe i duże

Podróże były zawsze naszą największą pasją. Starannie planowane dalekie wyprawy czy też spontaniczne wypady na górskie wędrówki. Gdy wymieniałam swoje największe marzenie - zawsze to była jakaś podróż. I choć nadal staram się realizować te podróże marzeń, zauważyłam, że odkąd zamieszkałam w "moim miejscu na Ziemi", bardzo lubię spędzać czas w domu. Lubię szyć w zaciszu, błogo leniuchować tworząc małe-nowe dzieła, ale też uwielbiam spacery po pobliskim lesie, wycieczki rowerowe nad Odrę. Goście odwiedzający nasz przydomowy "plener fotograficzny" dosłownie 10 kroków od domu, dostarczają nam okazji do zdjęć nie gorszych niż te przywiezione z Meksyku. Jedna z przyjaciółek poprosiła mnie o wykonanie pudełka na pamiątki.



Pomyślałam, że i ja w końcu będę miała gdzie składować wszystkie piórka, kamyczki, suszone kwiatki czy jarzębiny, trofea z tych bliskich-dalekich wypraw, skarby jakim nigdy oprzeć się nie mogę :)



Zrobiłam też kilka podkładek z ilustracjami miejsc kojarzących się z pięknymi wakacjami "all inclusive". To chyba brak  w moim życiu takich podróży  domagał się małej kompensaty. Zatem zapraszam do podróży w wyobraźni. Podkładki pod kubek lub talerzyk 15x15cm ze sklejki drewnianej grubości 3mm podklejonej płytą korkową 3mm, lakierowane lakierem matowym.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz